21/11/22

Να και αν το φορέσεις, να και αν δεν το φορέσεις...

Καλημέρα σε όλους.
Κλινήρης σήμερα....γιατρό προσπαθώ να βρω....οπότε έχω τα νεύρα μου....
Μαζί με πολλά άλλα παιδιά ανεβάζω και εγώ βίντεο στο διαδίκτυο. Το κανάλι το ξέρετε να υποθέσω. Μια κυρίαρχη παραίνεση είναι πάντα να αναφερόμαστε στον εξοπλισμό και στο κράνος. Από μένα αυτό τέρμα πια.
Θες κύριε να φορέσεις τα απαραίτητα όταν οδηγείς την μηχανή σου; Κάντο.
Δεν θες; Μην το κάνεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να επαναλαμβάνουμε τα αυτονόητα. Το πόσο σέβεται ο καθένας τον εαυτό του, τους δικούς του ανθρώπους και την κοινωνία άλλωστε είναι θέμα καθαρά προσωπικό. ΝΑΙ πάρα πολλοί δεν ντύνονται κατάλληλα, και δεν φοράνε τα κατάλληλα κράνη. Μπορείς σε αυτά τα άτομα να αλλάξεις γνώμη και άποψη για την προσωπική τους προστασία; Πολύ αμφιβάλλω πλέον. Και το λέω αυτό με μεγάλη μου απογοήτευση. Ήλπιζα το 2022 να έχουμε κατακτήσει κάποια πράγματα. Ανάμεσα σε αυτά και ο σεβασμός προς την ζωή μας.


Μην ξεχνάτε να κάνετε την ΕΓΓΡΑΦΗ σας στο κανάλι μου.
Κάντε το click σας στο logo του KRIKRI RIDER !







Δεν υπάρχουν σχόλια: