Νέος ΒΟΑΚ στην Κρήτη.
Κοινώς πλήρωνε μ...κα. Ένα έργο τόσο ακριβό που το "πλούσιο" Ελληνικό κράτος θα το δώσει φυσικά σε εταιρίες για κατασκευή και εκμετάλλευση. Υπάρχουν όμως πολλά ερωτήματα σχετικά με την όλη φιλοσοφία κατασκευής του ΒΟΑΚ.
Κοινώς πλήρωνε μ...κα. Ένα έργο τόσο ακριβό που το "πλούσιο" Ελληνικό κράτος θα το δώσει φυσικά σε εταιρίες για κατασκευή και εκμετάλλευση. Υπάρχουν όμως πολλά ερωτήματα σχετικά με την όλη φιλοσοφία κατασκευής του ΒΟΑΚ.
Για ποιο λόγο για παράδειγμα επιλέγονται νέες χαράξεις όταν με μερικά τούνελ σε συγκεκριμένα σημεία που ξέρουμε, και με επιδιόρθωση του υπολοίπου δικτύου ο ΒΟΑΚ θα γινόταν απόλυτα ασφαλής και σύγχρονος;
Επίσης πως είναι δυνατόν η νέα χάραξη να μην λαμβάνει υπόψη της την σύγχρονη πολεοδομική πραγματικότητα των πόλεων όπως το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο; Δεν ξέρουν οι φωστήρες του υπουργείου ότι ιδίως αυτές οι πόλεις έχουν αναπτυχθεί πολεοδομικά και νότια της υπάρχουσας χάραξης;
Πως είναι δυνατόν να μην έχουν αποσαφηνισθεί ακόμη οι τεχνικές λύσεις της νέας χάραξης; Για το Ηράκλειο για παράδειγμα έχουν ακουστεί τερατουργήματα! Από υπόγεια τούνελ μήκους χιλιομέτρων μέχρι και..."διακτινισμό" προτείνουν οι "ειδικοί" ώστε να ξεπεραστεί το θέμα του κοψίματος της πόλης στα δυο με τον νέο ΒΟΑΚ.
Η Σητεία στον όλο σχεδιασμό που είναι; Γιατί ας μη κρυβόμαστε ο ΒΟΑΚ θα εξυπηρετεί κυρίως το κομμάτι Άγιος Νικόλαος Χανιά.
Αν αναφερθούν όλα τα ερωτηματικά που υπάρχουν θα χρειαστούν πολλές σελίδες. Αν η απάντηση στα ερωτηματικά είναι ότι ο ΒΟΑΚ χρειάζεται να γίνει πιο ασφαλής η ανταπάντηση είναι ότι αυτό μπορεί να γίνει με πολύ λιγότερα χρήματα και χωρίς διόδια. Αλλά τότε πως θα βγάλουν κέρδος οι ιδιώτες από τον ήδη υπερβολικά φορολογημένο πολίτη της Κρήτης;
Το μοντέλο της άκρατης τουριστικής ανάπτυξης για τον μόνιμο κάτοικο του νησιού μόνον ευεργετικό δεν είναι. Μην μου μιλήσετε για μισθούς στον τουρισμό. Μισθοί πείνας των 800€ και του ενός ρεπό την εβδομάδα, για αυτό άλλωστε και πολλοί εργαζόμενοι στον χώρο έχουν γυρίσει επιδεικτικά την πλάτη σε τέτοιες "δουλειές".
Φυσικά και όλοι θέλουμε τον τουρισμό. Φυσικά και όλοι θέλουν δρόμους σύγχρονους και ασφαλείς. Αλλά με τίποτε δεν θέλουμε η καθημερινότητα μας να πνιγεί δήθεν από την "ανάπτυξη" που θα φέρουν φαραωνικά έργα σαν τον νέο ΒΟΑΚ. Φυσικά με τίποτε δεν θέλουμε να γίνουμε Βαρκελώνη η Μαγιόρκα με τα εκατομμύρια των επισκεπτών. Ήδη μας επισκέπτονται πάρα πολλοί.
Κρήτη δεν είναι μόνον οι πολυεθνικές που βγάζουν χρήματα από τον τουρισμό. Κρήτη είμαστε όλοι μεις που ζούμε και παράγουμε καθημερινά στον νησί.
Και είμαστε πολλοί.
Και είμαστε πολλοί.
Μην ξεχνάτε να κάνετε την ΕΓΓΡΑΦΗ σας στο κανάλι μου.
Κάντε το click σας στο logo του KRIKRI RIDER !
Κάντε το click σας στο logo του KRIKRI RIDER !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου