22 Φεβρουαρίου 2015

H μπaρούφα της ημέρας

Ο μαλάκας της ημέρας

Ο τίτλος της σημερινής μπaρούφας προέκυψε πολύ γρήγορα και αβίαστα.Μετά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για την αποπληρωμή χρεών προς το δημόσιο αισθάνομαι ότι πλέον πρέπει να αλλάξω το όνομα μου σε ΜΑΛΑΚΑΣ.
ΜΑΛΑΚΑΣ γιατί φροντίζω να πληρώνω πάντα τις υποχρεώσεις μου!
ΜΑΛΑΚΑΣ γιατί δεν πήρα ένα κάρο δάνεια για να κάνω την μεγάλη ζωή!
ΜΑΛΑΚΑΣ γιατί δεν θέλω να χρωστάω!
ΜΑΛΑΚΑΣ γιατί πάντα πιστεύω ότι πρέπει να ενισχύω την πατρίδα μου όσο μπορώ!
ΜΑΛΑΚΑΣ γιατί ζητάω απόδειξη!
ΜΑΛΑΚΑΣ γιατί πάντα είμαι εντός προθεσμιών!

Η ανταμοιβή μου ;
100-1000 δόσεις για όλους τους μπαταξήδες και μια τεράστια μούτσα για μένα .Κανένα όφελος -ανταμοιβή για την συνέπεια μου.Το αντίθετο μάλιστα.Πληρώνω  εγώ για να κάνει την ζωή του ο ...άλλος......
Λογικό λοιπόν να πω στον εαυτό μου.......

ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΛΑΚΑ ας ΠΡΟΣΕΧΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ο καλόπιστος σχολιασμός είναι καλοδεχούμενος.Οι άλλοι να πάτε αλλού....

Google+