21 Φεβρουαρίου 2015

Ο κολοσσός....διαφημίζει Κρήτη

Τελικά όλα είναι μια...ιδέα! Κι αν αυτή η ιδέα είναι έξυπνη και απλή έχοντας να διαφημίσει ένα σπουδαίο "προϊόν" όπως είναι η Κρήτη , δεν μπορεί παρά να είναι επιτυχημένη. Κι αυτό συνέβη στην περίπτωση της καμπάνιας που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια στην Κρήτη καθώς η Περιφέρεια με την στρατηγική της εξωστρέφειας πέτυχε να βάλει το νησί στο επίκεντρο!


Με τα επιτυχημένα ολιγόλεπτα βιντεο του Θ.Παπαδουλάκη, τις στοχευμένες κινήσεις στο εξωτερικό ο πρώτος στόχος επετεύχθη. Και φέτος ο τουριστικός γερμανικός κολοσσός TUI είναι ο πρώτος που ζήτησε από την περιφέρεια Κρήτης όλο το υλικό για να το παραχωρήσει στους πράκτορές του και να το προβάλλει από τις δικές του θέσεις (γραφεία, αεροσκάφη κλπ) !

«Η συνεχής προσπάθεια και οι κόποι μας για την καλύτερη δυνατή προβολή του νησιού μας ανταμείβονται καθημερινά. Η αναγνώριση της μεθοδικής δουλειάς μας από τους ειδικούς του τουρισμού, οι οποίοι έρχονται σε άμεση επαφή μαζί μας προκειμένου να συνεργαστούν, αποτελεί για εμάς δικαίωση" εχει τονίσει και ο περιφερειάρχης κ.Αρναουτάκης.

Μάλιστα και τα νέα βιντεάκια με το αυγό, τη μουσική κα. έχουν κάνει θραύση στο δίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ο καλόπιστος σχολιασμός είναι καλοδεχούμενος.Οι άλλοι να πάτε αλλού....

Google+