19 Νοεμβρίου 2014

H μπaρούφα της ημέρας

Ελεύθερα σχόλια

Με την έκρηξη των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης έχουμε και έκρηξη στην ελευθερία του λόγου.
Ο κάθε ένας μπορεί ελεύθερα να πει την γνώμη του,να την postάρει,σε facebook,twitter και δεκάδες άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδικές υπηρεσίες σχολιασμού όπως το Disqus έχουν δημιουργηθεί ώστε να "χορτάσουν" την όρεξη μας για σχολιασμό και κατινιά.Εκατοντάδες widget δημιουργούνται ώστε να διασυνδέσουν τα πάντα μεταξύ τους!
Είναι όμως όλα τόσο ωραία τόσο ελεύθερα οσo νομίζουμε;Δεν το πίστευα ποτέ αυτό ,και  κάτι που μου μετέφερε φίλος μου, με έκανε να ισχυροποιήσω την άποψη μου αυτή ακόμα περισσότερο.

Η περίπτωση

Ο φίλος μου λοιπόν,σε άρθρο γνωστού portal (αίμα και σπέρμα στυλ...) έγραψε σχόλιο που μάλλον δεν άρεσε στους υπεύθυνους του portal.Συγκεκριμένα σε ρεπορτάζ περί τριετούς ανεργίας ατόμου στην Κρήτη εξέφρασε την άποψη ότι το ρεπορτάζ είναι μη πραγματικό γιατί ΑΠΛΑ στην Κρήτη δουλειές υπάρχουν.Ειδικά τόσο στα αγροτικά όσο και στα τουριστικά.
Το σχόλιο δεν άρεσε μάλλον και σβήστηκε από τους ...."υπεύθυνους".

Το "τσεκάρισμα"

Ήθελα να το τσεκάρω το θέμα.Με δικό μου λογαριασμό μπήκα και έκανα παρόμοιο σχόλιο με τον φίλο μου.Είχα την ίδια αντιμετώπιση.Σβήστηκε το σχόλιο μου.

Συμπέρασμα

Νομίζετε ότι πραγματικά είστε ελεύθεροι να σχολιάζετε τα πάντα;Ουσιαστικά η ελευθερία σας φτάνει μέχρι εκεί που δεν θίγει την γραμμή που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει ο κάθε διαχειριστής site η portal.Με βάση τα δικά του κριτήρια ,τα επαγγελματικά του κριτήρια.
Σας πετάνε το τυράκι της συμμετοχής του σχολιασμού της έκφρασης γνώμης και εσείς τσιμπάτε....


Τι κάνω εγώ προσωπικά......

  • Ποτέ δεν διαβάζω ειδήσεις που με παραπέμπουν σε άλλα site.ΜΑ ΠΟΤΕ. Είναι ένα παιχνίδι στο οποίο δεν πρέπει να μπείτε.
  • Δεν συμμετέχω σε "τσακωμούς" με άλλους σχολιαστές.Ενδεχόμενα ο "αντίπαλος" να είναι υπάλληλος του portal και όλα να γίνονται με σκοπό την επισκεψιμότητα.
  • Αν θέλω να σχολιάσω δεν το κάνω με εργαλεία και widgets που παραπέμπουν στο πραγματικό μου πρόσωπο.
  • Χρησιμοποιώ browser πάντα σε ιδιωτική περιήγηση και όπου μπορώ χρησιμοποιώ το Tor project.

Θα ήταν πραγματικά πολύ ωραίο να υπάρχει αυτή η "ελευθερία" που σου δίνουν τα δίκτυα.
Έλα μου ντε που ,όπως σε όλα τα παραμύθια,υπάρχει και εδώ κακός λύκος......

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ο καλόπιστος σχολιασμός είναι καλοδεχούμενος.Οι άλλοι να πάτε αλλού....

Google+