17 Οκτωβρίου 2013

H μπαρούφα της ημέρας

Σχεδιαστικές anakalipsis
Θα έχετε παρατηρήσει προφανώς ,ότι έχω κάνει μερικές σχεδιαστικές αλλαγές τόσο το header-logo του blog ,όσο και στο personal-logo.

Σε πρώτη φάση να εξηγήσω ότι διατήρησα τόσο την απόχρωση του ροζ αλλά και το ανοικτό πράσινο χρώμα .Το πρώτο ήταν πρόταση του φίλου γραφίστα Νίκου το δε δεύτερο εμένα προσωπικά μου θυμίζει πολύ επιστήμη.

Ψάχνοντας για γραμματοσειρές βρήκα μια που θυμίζει Βυζάντιο.Να εξηγήσω ότι προφανώς ΔΕΝ ΘΑΥΜΑΖΩ τα άσχημα του Βυζαντίου αλλά είμαι υποστηρικτής όλων των καλών που είχε η συγκεκριμένη χρονική περίοδος της ιστορίας μας.Επίσης μου θυμίζει έντονα την ομάδα που υποστηρίζω στα αθλητικά,ενώ ψάχνοντας το λίγο περισσότερο είδα ότι θα μπορούσε άνετα να περάσει και σαν γραφή Βόρειο ευρωπαϊκού λαού.






Επίσης να ξεκαθαρίσω ότι για μένα τουλάχιστον, είναι άλλο πράγμα η θρησκεία και άλλο πράγμα το πως λειτουργούν στην καθημερινότητα τους οι κληρικοί.

Οπότε ΟΧΙ το blog δεν το έριξε στα εκκλησιαστικά.Συνεχίζουμε στο ίδιο styl και με τις ίδιες προσεγγίσεις!
Το backround παρέμεινε το ίδιο όπως και ο γενικώς σχεδιασμός του blog.
Ξέρω ότι θα πρέπει να ετοιμάσω κάτι για να είναι μαζεμένα όλα τα κουμπιά των social media αλλά σιγά σιγά.Άλλωστε μην ξεχνάτε...
Το hobby μας κάνουμε πάντα με την δική σας στήριξη ,αγάπη και παρατηρήσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ο καλόπιστος σχολιασμός είναι καλοδεχούμενος.Οι άλλοι να πάτε αλλού....

Google+