15 Οκτωβρίου 2013

Νίκος Μιχαλακάκος-Ηρακλής Μπουζιώτης-Γιάννης Τσιμάς- Μια «εκ τω μπάσων» anakalipsi!

Η αλήθεια είναι ότι όλα τα αγοράκια που πρωτοπιάνουν μουσικό όργανο στα χέρια τους θέλουν να γίνουν είτε κιθαρίστες …είτε drummer.Άλλωστε έχει γραφτεί ακόμα και τραγούδι για το γνωστό δίλημμα . ”Κιθαρίστας η drummer?”
Είναι όμως αυτό το δίλημμα  Μήπως υπάρχουν και κάποια άλλα παιδιά …που παρατάνε κιθάρες,drums,αρμόνια ,φυσαρμόνικες και πιάνουν το μπάσο? Ναι αυτό που μοιάζει σαν κιθάρα και σε κάνει εύκολα μάγκα αν είσαι κιθαρίστας… Αυτό το όργανο που μαζί με τα drums καθορίζουν ίσως το ποιο σημαντικό μέρος ενός τραγουδιού  (κατά την προσωπική μου πάντα γνώμη) τον ρυθμό.
Μήπως να το ψάχναμε λίγο παραπάνω? Μήπως να ζητάγαμε  από κάποιον βοήθεια ώστε να μάθουμε λίγα παραπάνω για αυτό το μουσικό όργανο? Ποιος μάλλον ποιοι πιο ειδικοί από τους επόμενους καλεσμένους της anakalipsis.
Κυρίες και κύριοι…. Νίκος Μιχαλακάκος -Ηρακλής Μπουζιώτης-Γιάννης Τσιμάς !!!
Αν έπρεπε να γράψω λίγα λόγια για τον κάθε ένα, θα έπρεπε να γεμίσω 3 σελίδες τουλάχιστον για τον καθένα . Είναι  τρεις από τους πιο χαρισματικούς μπασίστες που διαθέτει η χώρα μας με πληθώρα δουλειών και συναυλιών  στο ενεργητικό τους. Ο κάθε ένας ξεχωριστός και μοναδικός ταυτόχρονα.

Παιδιά σας ευχαριστώ για την παρουσία σας στην anakalipsi.
Νομίζω κύριοι ότι μας οφείλετε μια εξήγηση… μπάσοοοο? Για ποιο λόγο μπάσο? Θα θέλατε να μας φωτίσετε και μας για ποιο λόγο διαλέξατε να ασχοληθείτε με το μπάσο.


Γιάννης Ξεκίνησα να μελετάω κλασική κιθάρα σε κάποιο ωδείο γύρω στα 10 μου. Αρχές γυμνασίου φτιάξαμε την πρώτη μας 3μελή μπάντα.
Ντράμερ και κιθαρίστας υπήρχαν...στην πρώτη μας πρόβα μιας και δεν είχα δικό μου όργανο δοκίμασα και πήρα ένα μπάσο από το στούντιο. Αυτό ήταν...ακόμα θυμάμαι εκείνη την στιγμή!...
Μετά από λίγο καιρό απέκτησα και το πρώτο μου μπάσο.Είχα κατασταλάξει στο όργανο που με γέμιζε και μου άρεσε περισσότερο...

Νίκος  Χωρίς καμιά ιδιαίτερη εξήγηση. Όταν πιτσιρικάδες στο σχολείο αποφασίσαμε να στήσουμε μια μπάντα η αγάπη για το μέταλ ήταν πολύ μεγάλη για να μην τα βρούμε στην επιλογή του μουσικού οργάνου. Κάποιος είχε κιθάρα. Κάποιοι δεν είχαμε κανένα μουσικό όργανο. Ε εγώ επέλεξα μπάσο και ο άλλος την ντραμς... Έτσι απλά ο «γάμος» με το μπάσο δεν προέκυψε από έρωτα, μάλλον συνοικέσιο....

Ηρακλής Τυχαίο γεγονός θα έλεγα… έρωτας  με την πρώτη ματιά!!! Πιτσιρικάς μπήκα σε ένα στούντιο με κολλητούς και υπήρχε ένα μπάσο στο χώρο. Το έπιασα, έπαιξα, τέλος! «Βαφτίστηκα» μπασίστας!

Ποια κατά την γνώμη σας είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει κάποιος ώστε να ασχοληθεί με το μπάσο?

Νίκος Δεν νομίζω τίποτα το ιδιαίτερα διαφορετικό από αυτά τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει κάποιος για να ασχοληθεί γενικότερα ενεργά με την μουσική... Τα 3 βασικά θα έλεγα:  Όρεξη για δουλειά, υπομονή και αγάπη για την μουσική.... Μετά ένα κάποιο ταλέντο βοηθάει σίγουρα, αλλά και χωρίς αυτό με σωστή δουλειά θα φτάσεις σε ένα αρκετά υψηλό επίπεδο. Και να έχεις δάχτυλα βοηθάει γενικά αλλά και πάλι κάποιοι τα κατάφεραν και με λιγότερα από 10 δάχτυλα...

Ηρακλής Στο ποδόσφαιρο ο μπασίστας είναι (ή πρέπει να γίνει…) ένας καλός μέσος.  Νομίζω αυτό τα συνοψίζει όλα!

Γιάννης Πρέπει να είσαι ψηλός, μελαχρινός, με σκληρά χαρακτηριστικά στο πρόσωπο....αστειεύομαι φυσικά.
Όσο πιο πολύ αφοσιωθείς και αγαπήσεις αυτό που κάνεις
τόσο πιο καλά αποτελέσματα θα έχεις. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το μπάσο φυσικά...

Στην εισαγωγή ανάφερα λίγα σχετικά με τον ρόλο του μπασίστα σε ένα group.Θα μπορούσαμε να είχαμε την δική σας προσέγγιση στο θέμα? Από μουσικής απόψεως  τελικά πόσο σημαντικός είναι ένας καλός μπασίστας σε ένα group?

Ηρακλής Αν ένα group έχει καλό rhythm section, μπορεί να γίνει κάτι καλό ή ακόμα και σπουδαίο. Αν
όχι καλύτερα να μην τρέφει ελπίδες! Ο μπασίστας είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ ρυθμού και μελωδίας, ο «αφανής ήρωας»!

Γιάννης Ο μπασίστας μαζί με τον ντράμερ είναι η ραχοκοκαλιά μιας μπάντας...Η διαφορά τους είναι ότι ο μπασίστας εμπλέκεται και στο μελωδικό τομέα. Και αυτή είναι η ιδιαιτερότητα του οργάνου.Όσο πιο καλό είναι το rhythm section, τόσο πιο καλό θα είναι και το αποτέλεσμα.

Νίκος Ωραία η ερώτηση σου και ίσως θεωρηθεί λίγο αιρετική η άποψή μου. Πιστεύω πως η θέση και ο ρόλος του μπάσου σε ένα rock group είναι θεμελιώδης για τον ήχο του group. Που σημαίνει ότι είναι πολύ ουσιαστική η συμβολή του στον ηχητικό τοίχο που χτίζει το group και αυτό θα πρέπει να το υπηρετεί σχετικά πιστά. Κάποια βιρτουοζιλίκια είναι μεν εντυπωσιακά αλλά πρέπει να έρχονται σε δεύτερη μοίρα, καλό θα είναι να γίνονται με σύνεση για να μην χάνεται ο ουσιαστικός «φύση και θέση» ρόλος του στην μπάντα. Ίσως το πιο βαρετό πράγμα που μπορεί να ζήσεις σε ένα live είναι ενδεχόμενο σόλο του μπάσου (και ισχύει και για εμένα).... Γενικά δεν είναι όργανο που ενδείκνυται για showing off και αυτό εξηγεί γιατί το δίλημμα είναι «κιθαρίστας ή ντράμερ» και όχι «ντράμερ ή μπασίστας»...
Από την άλλη είναι πολύ σημαντικό να έχει η μπάντα καλό μπασίστα. Ίσως το αμέσως πιο σημαντικότερο από το να έχει καλό ντράμερ για να παίξει η μπάντα σωστά. Όπως και αν το δεις μπάσο-ντραμς αποτελούν τα θεμέλια του ήχου της ροκ μπάντας. Αν αυτά δεν είναι γερά, δεν «πατάει γερά» η μπάντα και νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα....

Μια και μιλάμε για groups…Είστε και οι τρεις και πολυάσχολοι και παντού παρόντες. Πολύ θετικά και ελπιδοφόρα όλα αυτά. Παιδιά μπορούμε να έχουμε ένα update για τις τελευταίες δραστηριότητες σας?

Γιάννης ENDOMAIN είναι η μπάντα που θα ήθελα να αναφέρω πρώτη γιατί είναι το νέο μας "παιδί", μαζί με τον Στρατή Steele-φωνη, Γιώργο Θανασόπουλο-ντραμς, Δημήτρη Κουρμούση και Βασίλη Περρέα στις κιθάρες.Τελειώνουμε την προ-παραγωγή των 9 νέων τραγουδιών και θα μπούμε στο στούντιο μετά το καλοκαίρι για την ηχογράφηση του πρώτου δίσκου!!!
Με DEXTER WARD θα κυκλοφορήσουμε το 7" single-STARS & STRIPES
26 Απρίλη και θα πραγματοποιηθεί live στα πλαίσια του release party στο Βat City. Επίσης η μπάντα συμμετέχει σε δυο tribute cd για τους WARLORD και τους ANVIL, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σύντομα.
27-28 του Απριλίου θα είμαστε opening act για τους WARLORD στο Gagarin!!!
Mε τους Rock N Roll Children (DIO tribute band) συμμετέχουμε με το Children of the sea στο cd tribute στους Black Sabbath στο νέο τεύχος του METAL HAMMER κ ετοιμάζουμε το καθιερωμένο πλέον φιλανθρωπικό live, που θα διεξαχθεί στο Κύτταρο στις 18 Μαΐου  για τρίτη πλέον συνεχόμενη χρονιά!!!

Φέτος θα παρευρεθούν μαζί μας 58!!! τραγουδιστές και τραγουδίστριες και τα έσοδα θα διατεθούν στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό ειδικής μέριμνας και προστασίας μητέρας και παιδιού
ΚΙΒΩΤΌΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Νίκος Θα μιλήσω μια μια για τις μπάντες. Οι SPITFIRE βρίσκονται πάλι σε φάση αλλαγής front man και μόνο αν καταλήξουμε θα προχωρήσουμε σε ηχογράφηση. Οι RAGENHEART ελπίζω ότι θα ξεκινήσουν ηχογραφήσεις αρκετά σύντομα.  Οι DARK NIGHTMARE ολοκληρώνουν αυτές τις μέρες και τις ηχογραφήσεις ενός 7-ιντσου που θα έχει τίτλο DESPAIR AND HOPE. Και οι THELEMITE κυκλοφόρησαν στις αρχές του έτους το ντεμπούτο άλμπουμ τους με τίτλο SLAVE TO DESIRE από την STEEL GALLERY RECORDS. Τώρα οι HEART ATTACK δεν έχουν τελειώσει ακόμα την διαδικασία σύνθεσης αλλά μπορώ να πω ότι με την επιστροφή του Στέφανου στην μπάντα και αυτό έχει μπει σε σωστό δρόμο.

Ηρακλής H μπάντα μου είναι οι Six for Nine (Fotis Benardo-vox, George Kapa-Guitarz, Pete-Drums).  Έχουμε τελειώσει ηχογραφήσεις (11 κομμάτια) στο Deva Soundz Studios, η μίξη και το mastering έχει γίνει από τον Forrester Savel l (Karnivool, Dead Letter Circus) και  το 1ο Video είναι επίσης έτοιμο.  Περισσότερα νέα σύντομα!
Ένα project στο οποίο έχω τη χαρά να συμμετέχω είναι οι Diviner. O Θύμιος Κρίκος (Innerwish) και ο Γιάννης Παπανικολάου (Ex-Innerwish, R’n’R Children) έχουν γράψει πολύ δυνατά κομμάτια και μαζί με τους Γιώργο Μαρούλη (4bitten) και Φραγκίσκο Σαμοΐλη  (Innerwish) είμαστε στο στούντιο για να ολοκληρώσουμε την εγγραφή τους.
Οι Saints & Sinners είναι μια παρέα που ο σκοπός της είναι να περνάει καλά μαζί με τους φίλους που έρχονται στα live μας, με τα κομμάτια των Whitesnake (mission accomplished so far!)

Πολύ εντυπωσιακή η όλη δραστηριότητα σας κύριοι. Τελικά η Rock και Heavy σκηνή έχει πάρει την ανιούσα? Είμαστε κατά την γνώμη σας έτοιμοι και για ένα ΜΠΑΜ και στο εξωτερικό με τα group μας? Γιατί ειλικρινά πολλά Ελληνικά project είναι σαφώς καλύτερα από αντίστοιχα ξένα.

Νίκος Μπορείς να πεις ότι η HEAVY σκηνή στην Ελλάδα έχει ανέβει αρκετά αλλά τελικά είναι φυσιολογική εξέλιξη του πράγματος δεν είναι τόσο τεράστιο επίτευγμα. Έχουν περάσει  κοντά 30 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία των Vice Human, αν μετά από τόσα χρόνια δεν είχε φτάσει σε ένα επίπεδο θα έπρεπε να αφήναμε τα μουσικά όργανα και να πιάναμε όργανα ψαρέματος. Πλέον σήμερα είναι πολύ πιο ευνοϊκές οι συνθήκες για να ξεκινήσει μια μπάντα, να δουλέψει σωστά, και να φτάσει στο τέλος με μια δουλειά επιπέδου σε όλους τους τομείς. Όσο κοιτάζεις και πιο πίσω στο παρελθόν αυτά ήταν όλο και δυσκολότερα όσο πιο πίσω πας. Οι Vice Human στον πρώτο δίσκο (μια και το έφερε η κουβέντα) αναγκάστηκαν να κατασκευάσουν μόνοι τους τις κιθάρες τους, σήμερα ξέρεις ότι δεν είναι απίθανο ένας πιτσιρικάς που ξεκινάει να παίζει να έχει έναν αμερικάνικο ή βρετανικό λαμπάτο ενισχυτή στο σπίτι του. Είναι πολύ ευνοϊκότερες  οι συνθήκες σήμερα και η σκηνή πλέον έχει ωριμάσει αρκετά.
Τώρα για το ΜΠΑΜ... Φυσικά και δεν είμαστε έτοιμοι και δεν θα είμαστε αν δεν υπάρξει κάποιος που θα γνωρίζει πραγματικά πως να καθοδηγήσει τις μπάντες και να τις προωθήσει κατάλληλα, δεν ξέρω τι θα είναι αυτό το πράγμα. Πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου νομικού δικαίου, εταιρία ή πρόσωπο αλλά οπωσδήποτε δεν θα είναι λαμόγιο. Τώρα κάποιοι που το πέτυχαν πέραν από το ότι το άξιζαν φυσικά είχαν και την τύχη και ίσως και την ικανότητα να προωθηθούν όπως έπρεπε για να το πετύχουν. Όπως είπες και εσύ Ελληνικά project είναι πολλά καλύτερα από αντίστοιχα ξένα, στον οργανωτικό τομέα όμως και ίσως και στο marketing χωλαίνουμε χαρακτηριστικά.......

Ηρακλής Ήδη πολλά Ελληνικά σχήματα έχουν βγει προς τα έξω. Αλλά αυτό είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης πάλης (όχι απλά προσπάθειας) του κάθε group ξεχωριστά… Μια άνοδο σε σχέση με το παρελθόν μπορώ να διακρίνω πάντως (ευτυχώς!), καθώς και μια βελτίωση στην αλληλοϋποστήριξη μεταξύ των group.

Γιάννης Η ελληνική σκηνή είναι έτοιμη για πολλά πράγματα εδώ και αρκετά χρόνια. Αρκετές μπάντες έχουν δώσει όλο τους το ΕΙΝΑΙ για να κάνουν ένα βήμα παραπάνω. Είτε κυνηγώντας ζωντανές εμφανίσεις στο εξωτερικό, είτε ρίχνοντας αρκετά λεφτά στην παραγωγή του εκάστοτε δίσκου! Εάν αναλογιστεί κανείς ότι οικονομικά, σχεδόν καμία μπάντα δεν χρηματοδοτείτε από κάποια εταιρεία(το αντίθετο θα έλεγα) κάνει την υπόθεση ακόμα πιο δύσκολη.
Πιστεύω πως έχει ανέβει αρκετά το επίπεδο κ δεν έχουμε να ζηλέψουμε ιδιαίτερα πολλά πράγματα από άλλες δουλειές του εξωτερικού.
Είμαι αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον του σκληρού ήχου στην χώρα μας!


Να ξαναγυρίσουμε όμως στα του μπάσου. Επειδή η anakalipsi έχει μια αδυναμία στους μουσικούς εξοπλισμούς. Μπορείτε να μας αποκαλύψετε  τα βασικά στοιχεία του ήχου σας?

Ηρακλής Σε γενικές γραμμές παίζω με Fender P-J, Jazz και Precision μπάσα.
Από ενισχυτή έχω καταλήξει σε Marshall VBA400 με Marshall 4Χ12 καμπίνα.
Distortion: Jim Chris -  Herc Signature Bass Drive (thank you guys!!!)                
Tech21 XXL Bass
Darkglass Electronics B3K (όχι και τα 3 μαζί!)
Modulation: MXR Bass Chorus-MXR Phaser
Delay: Mr. Echo
Octave: ΜΧR Bass Octave
Dunlop Bass Wah
MXR Custom Audio Buffer
Korg DT-10 Tuner

Γιάννης Το μπάσο που έμαθα να παίζω είναι ένα ibanez Silver Series P-Bass
Τα τελευταία χρόνια παίζω με ένα custom 5χορδο μπάσο φτιαγμένο από τον Αντώνη Παπαδόπουλο.
Χορδές Fender ή La Bella
Ενισχυτής Series 6 Trace Elliot GP7 graphic preamplifier με combo καμπίνα blx80...
Από παρελκόμενα χρησιμοποιώ μόνο το κουρδιστήρι KORG DT-10BK.

Νίκος Παίζω μόνο 4-χορδα μπάσα γιατί είμαι του δόγματος των ταλιμπάν που λένε  «If you can't do it with four strings... One more won't help». Χρησιμοποιώ κατά βάση τα εξής 4:
Ένα SPECTOR ReBop-4 DLX με μια προ ενίσχυση του Αντώνη Παπαδόπουλου,
ένα SPECTOR Rex-4 (όλα πάνω του σούπερ από την μαμά),
ένα LTD B-50 με ένα σετ Basslines quarter-pound PJ μαγνήτες (που μου είχε προτείνει και εγκαταστήσει ο Ηρακλής) και
ένα SX SBG2 με έναν Basslines SMB-4d μαγνήτη.
Ενισχυτή τον GALLIIEN-KRUEGER 700 RB-II και μια καμπίνα SWR Golliath Jr (θα την θυμάται ο Ηρακλής γιατί πριν από εμένα του ανήκε), όπου δεν μπορώ να κουβαλήσω αυτά χρησιμοποιώ έναν προ ενισχυτή της EDEN το WORLD TOUR PREAMP PEDAL.
Χρησιμοποιώ PYRAMID ή ROTΟSOUND χορδές Stainless Steel πάντα τις οποίες ταλαιπωρώ με πένες 3mm, το θρυλικό Big Stubby της Jim Dunlop. Καλώδιο SOMMER από την Classique σειρά ή ένα ασύρματο της SHURE (σε Live καταστάσεις).

Χμμμ… και εγώ που νόμιζα ότι οι κιθαρίστες είμαστε οι μανιακοί με τον εξοπλισμό. Σε ένα νέο παιδί που ξεκινά τώρα τι έχετε να συμβουλέψετε? Τι να προσέξει στις αγορές του ,πώς να προσεγγίσει την μελέτη του οργάνου?

Γιάννης Για αρχή θα τον συμβούλευα να ξεκινήσει με κάποιο οικονομικό μπάσο και ενισχυτή χωρίς υπερβολές, μέχρι να βρει αυτό που πραγματικά του ταιριάζει.
Όντας αυτοδίδακτος νομίζω πως η μελέτη, θέλει σωστό προγραμματισμό, θέληση, πώρωση και αγάπη.
Ο καθένας έχει την δικιά του μέθοδο και διαφορετικό σύστημα εκμάθησης, αλλά όλοι χρειάζονται χρόνο, υπομονή και επιμονή.
Το ταλέντο πρέπει πάντα να καλλιεργείται....

Νίκος Θα τον συμβούλευα να συμβουλεύεται τον Ηρακλή....
Σοβαρά καλό θα ήταν να συμβουλεύεται κανέναν παλιότερο. Επίσης καλό είναι να αγοράζεις όργανα, προκειμένου να τα πιεις όλα μπίρες ας πούμε αλλά δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να πιστεύεις ότι εκείνη την στιγμή επενδύεις, αλλιώς θα βρεθείς με ένα μάτσο άχρηστα πράγματα εννοώντας πράγματα που δεν χρησιμοποιείς καθόλου.
Για την μελέτη δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα γιατί είμαι εντελώς αυτοδίδακτος. Αυτό που έκανα εγώ ήταν απλό. Ξεκίνησα μελετώντας το τι έπαιζαν οι μπασίστες στις αγαπημένες μου μπάντες. Αν έβρισκα καμιά παρτιτούρα βοηθούσε αλλιώς προσπαθούσα να το βγάλω μόνος μου. Μελετώντας περισσότερους από έναν-δυο παίχτες έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα και θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τον ρόλο του οργάνου και την θέση του στην μπάντα όπως είπαμε και πριν. Πλέον ιδιαίτερα χάρη στο διαδίκτυο όποια απορία και να σου δημιουργηθεί , αν ψαχτείς θα την βρεις την απάντηση, και παρτιτούρες βρίσκεις πάρα πολλές, απλά θέλουν προσοχή γιατί έχουν και σοβαρά λάθη... Το καλύτερο είναι ακόμα και αυτό να το δεις σαν πρόκληση. Κρίνοντας με το αυτί σου τι είναι σωστό, τι είναι λάθος και ψάχνοντας να διορθώνεις τα λάθη....

Ηρακλής Η πιο σημαντική αγορά για ένα νέο μουσικό είναι ο μετρονόμος και το κουρδιστήρι!  Κατά τα άλλα φουλ τρέλα και γκάζια αλλά χρειάζεται πειθαρχία, σοβαρότητα και σεβασμός για να προχωρήσει κάποιος. Σήμερα υπάρχουν πολύ καλά όργανα στην οικονομική κατηγορία.

Μια και μιλάμε για μελέτη. Κύριοι μελετάτε καθόλου???Με λίγα λόγια, ποια είναι η καθημερινότητα ενός φτασμένου μουσικού ?

Νίκος Ευτυχώς οι κυβερνήσεις τόσα χρόνια φρόντισαν για εμάς τους μη επαγγελματίες μουσικούς σήμερα να έχουμε άφθονο χρόνο για μελέτη... Όπως καταλαβαίνεις λόγο των συγκυριών και της ανεργίας εγώ προσωπικά μελετάω τον τελευταίο καιρό μάλλον περισσότερο από ποτέ. Μπορεί να υπάρξει μια μέρα που δεν θα ακουμπήσω το μπάσο αλλά τις περισσότερες θα παίξω π.χ. 3-4 φορές ολόκληρο το σετ του επερχόμενου Live, ή άπειρες φορές ένα κομμάτι που πρέπει να ηχογραφήσω σύντομα ψάχνοντας την μπασογραμμή. Νέες τεχνικές δεν ψάχνω γιατί όλα αυτά τα χρόνια παίζω το στιλ που γουστάρω και σε αυτό κατέληξα, τα υπόλοιπα εμένα προσωπικά δεν με τράβηξαν ποτέ.

Ηρακλής Καλύτερα να ρωτήσεις ένα φτασμένο μουσικό!

Γιάννης Αφού με αποκαλείς ΦΤΑΣΜΕΝΟ, μάλλον τζάμπα μελετάω...ε;;;

Παιδιά καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της συζήτησης μας θα ήθελα να ρωτήσω κάτι κοινότυπο αλλά πάντα ενδιαφέρον να μάθει κανείς. Ποιοι κατά την γνώμη σας είναι οι 3 μπασίστες  που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μουσικής που όλοι αγαπάμε?


Ηρακλής
Geezer Butler
Cliff Burton
Mel Schacher – Jack Bruce (κλέβω αλλά δεν γίνεται αλλιώς!)

Γιάννης
(THERE'S ONLY ONE) STEVE HARRIS
GEEZER BUTLER
GEDDY LEE
PHIL LYNNOT


Νίκος
Τους 2 τους έχω εύκολους, GEEZER BUTLER, BOB DAISLEY….
Στον τρίτο θα δυσκολευτώ, άλλα κάποιος από τους ROGER GLOVER, JIMMY BAIN, NEIL MURRAY, GARY THAIN, LEMMY, JASON NEWSTED, DAVID ELLEFSON…

(Εγώ προσωπικά σαν φανατικός MAIDENικός θα έγραφα Steve Harris, Steve Harris, Steve Harris αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.)
Λοιπόν ήμουν σίγουρος ότι  η συζήτηση με έναν μπασίστα θα είχε πολύ ενδιαφέρον καθώς θα παρουσίαζε πολύ ενδιαφέρον η δική του οπτική γωνιά .
 Πόσο μάλλον η ταυτόχρονη συζήτηση με τρεις από τους κορυφαίους μπασίστες της χώρας μας.
Ο Γιάννης, ο Ηρακλής και ο Νίκος (αλφαβητικά) έχουν καταθέσει εδώ και πολλά χρόνια τα διαπιστευτήρια τους και συνεχίζουν να δημιουργούν πολύ και καλή μουσική.
Σίγουρα μας βοήθησαν να δούμε και την «άλλη πλευρά του φεγγαριού».
Κλείνοντας τους ευχαριστώ  πολύ για την χαρά που μου έδωσαν όταν δέχτηκαν να κάνουμε αυτή την παρουσίαση στο blog.
Παιδιά ευχαριστώ πολύ.

Ελπίζω και εσείς να το διασκεδάσατε όσο και  εγώ….. και σκεφτείτε ότι τελικά το να είσαι ο «Lemmy» τους group σου δεν είναι και άσχημη ιδέα!!


Την δράση τους μπορείτε να την ακολουθείτε εννοείται και από εδώ:
Γιάννης  : https://www.facebook.com/john.tsimas
Ηρακλής : https://www.facebook.com/iraklisb
Νίκος : https://www.facebook.com/nikos.michalakakos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ο καλόπιστος σχολιασμός είναι καλοδεχούμενος.Οι άλλοι να πάτε αλλού....

Google+